Etiikka Forex Kaupankäynti


FOREX-KAUPAN ETIKAATTI Mikä on valuuttakurssivälitys Kaikki puhuvat siitä. Se on uusin rikastua nopeaa järjestelmää lohko ja haluat pala toimia. Kuka ei, mutta ennen kuin lähdet eteenpäin, on hyvä viettää aikaa tutustua joihinkin perusasioihin. Mikä on forex Forex tarkoittaa valuuttaa, eli minkä tahansa maan valuuttaa kaikkialla maailmassa, kuten Yhdysvaltain dollari, Kiinan yuan, Englannin punta ja niin edelleen. Forex-kaupankäynnin käsite merkitsee sitä, että yksi valuutta vaihdetaan toiseen, joten sitä kutsutaan myös valuutan kaupaksi. On valtava kansainvälinen valuuttakurssi, jossa valuuttoja ostetaan, myydään ja kaupataan. Valuuttamarkkinoilla on yksi maailman suurimmista rahoitusmarkkinoista. Ja hämmästyttävä asia on, että sunnuntaista perjantaihin se on 24 tunnin markkinat, se ei sulkeudu päivittäin kuin osakemarkkinat. Lisäksi se on kansainvälinen markkina, joten se on suurempi kuin miltei mikä tahansa kotimainen osakemarkkinat voisi koskaan olla. Forex-markkinoiden keinottelijat ansaitsevat rahaa markkinoiden liikkeistä riippuen ja monet omistavat oman valuuttakaupankäyntistrategiansa. Valuuttamää - räisin valuutat ovat Yhdysvaltain dollari, Euro, Englannin punta ja Japanin jeni. Kuten näette, nämä ovat maailman voimakkaimpia talouksia, mikä tarkoittaa, että näissä maissa tapahtuvan kaupan määrän vuoksi näiden maiden yritykset tarvitsevat paljon valuuttaa. Spekulaattorina tai valuuttakauppiaana ottaisi asema maahan riippuen siitä, mihin uskoo tulevaisuuden näkymät kyseiselle valtiolle, ja sitten joko ostamaan tai myymään valuuttaansa. Esimerkiksi jos uskot, että Yhdysvaltain dollari heikkenee euroon nähden, voit myydä Yhdysvaltain dollareita tällä hetkellä korkeammalla hinnalla ja odottaa ostaa niitä markkinoilta alemmalla hinnalla, kun Yhdysvaltain dollari heikkenee . Teet eron korkeammasta hinnasta ja myydystäsi dollarista alhaisemmasta hinnasta. Koska sinulla ei todellakaan ollut varastossa Yhdysvaltain dollareita myydyn ajan, sitä kutsutaan lyhyeksi kannaksi. Päinvastoin tämä on pitkä asema, mikä tarkoittaa sitä, että uskot, että Yhdysvaltain dollari arvostaa ja valuutanvaihtajana ostaa Yhdysvaltain dollareita, toivoen myydä niitä korkeammalla hinnalla, kun niiden markkinat nousevat. Tämä on yksinkertainen kauppa. On olemassa paljon valuuttakauppajärjestelmiä, joiden avulla voit maksimoida kannattavasi. Ymmärtäminen tekijöistä, jotka menevät menestyksekkään valuuttakaupankäynnin on välttämätöntä, kun päätät tulla Forex kauppias, tai ehkä lopulta välittäjä. Keskeiset tekijät, jotka toimivat vuorovaikutuksina muodostaakseen kaupan perusta, ovat aika, valuutta, korot ja valuuttakurssi. Näiden elementtien vankka ymmärrys ja niiden vuorovaikutus on se, mikä tekee hyvän forex-kauppiaan. Internet on suuri liikkeellepaneva voima valuuttakaupankäynnin kasvavassa suosiossa. Kun internet on tullut jokaiseen kotiin, keskimääräinen henkilö on nyt päässyt valtavaan valuuttakauppaan. Aiemmin leikkikenttä rikkaille yksittäisille sijoittajille tai valtavia laitoksia, kuten rahoitusyrityksiä ja pankkeja varten, kansainvälinen forex-markkinat ovat nyt avoinna sinulle ja miljoonille muille. Ja ihmiset ovat jo murskassa sitä tekemään yksityiset omaisuutensa. BEST FOREX-KAUPAN VINKKEJÄ Emme voi sanoa, että on hyvin helppoa tehdä rahaa valuuttakaupasta, mutta se on myös todella vaikeaa. Se on älykäs työ, joka on tärkeä asia kuin kovaa työtä valuuttamarkkinoilla. Seuraavassa on tärkeät vinkit siitä, miten vältetään tavalliset tappiot ja aloittavat enemmän rahaa valuuttamarkkinoilla. Kauppa pariina ei valuutta-Kuten kaikki suhteet sinun täytyy tietää molemmat osapuolet. Valuutanvaihdoksen menestys tai epäonnistuminen riippuu siitä, ovatko ne oikeita sekä ulkomaisista valuutoista että miten he ovat yhteydessä toisiinsa, ei vain yhteen. Ymmärtää perusasiat - Kun aloitat valuutan verkkokaupan, on välttämätöntä, että ymmärrät tämän markkinoiden perusasiat, jos haluat tehdä suurimman osan investoinneista. Tärkein valuuttajohdannainen on maailmanlaajuisia uutisia ja muita siihen liittyviä tapahtumia. Useimmat uudet toimijat reagoivat aggressiivisesti tämäntyyppisiin uutisiin ja sulkevat kantansa, ja seuraavaksi jäävät pois eräistä erinomaisista kaupankäynnin mahdollisuuksista odottamalla markkinoiden laskua. Valuuttamarkkinoilla piilevä on epävakaassa tilanteessa, ei silloin, kun se on simpukka. Itsenäinen hallitus - Jos sinulla on rahaa rahaa Forex, sinun olisi joko valita kauppaa omia rahaa tai on Forex välittäjä kaupankäynnin se sinulle. Se on hyvä, mutta sinun riski menettää lisäykset valtavasti, jos jompikumpi näistä kahdesta asiasta: sinun on myös häiritä sitä, mitä forex-välittäjäsi teet puolestasi, pyydä neuvoa liian monilta muilta lähteiltä - monet panokset aiheuttaisivat vain useita menetyksiä. Ota paikka, ratsasta sen kanssa ja analysoi sitten tulos - itse, itsellesi. Pienet marginaalit 8211 Pieni marginaalikauppa on yksi johtavista Forex-kaupankäynnin eduista, koska se sallii sinun tehdä kaupankäyntiä paljon suuremmalla summalla kuin talletuksesi kokonaismäärä. Se voi kuitenkin olla myös riskialttiita aloittelijoille, koska se voisi vaatia voracity-tekijää, joka pyyhkäisee monet forex-kauppiaat. Paras linjaus on lisätä oman vipuvaikutuksenne taitojasi ja menestyksesi mukaisesti. Kaupankäynti Off-Peak Hoursissa - ammattimaiset FX-kauppiaat, optio-kauppiaat ja muut hedge-rahastojen väkijoukot hyötyivät pienistä vähittäiskauppiaista ruuhka-aikoihin (yleensä 2200 CET ja 1000 CET), koska he voisivat suojata paikkansa ja siirtää niitä ympäriinsä kun on olemassa paljon pieniä kaupan volyymiä (tämä tarkoittaa yksinkertaisesti, että niiden riski on pienempi). Kauppa uutisissa - Suurin osa todella suurista kauppamarkkinoista liikkuu uutisten ajan. Kaupankäynnin volyymi on ylevä ja siirrot ovat erittäin tärkeitä, joten kauppaan ei ole parempaa aikaa kuin silloin, kun uutiset todella julkaistaan. Tällöin suuret toimijat muuttavat paikkojaan ja hinnat muuttuvat, mikä aiheuttaa valtavan valuuttavirran. Luottamus - Luottamus syntyy voitotavarakaupasta. Jos menettää rahaa kaupankäynnin ura-aikana, sen äärimmäisen vaikea saada sitä takaisin tyhmyyttä ei ole mennä pois puoli-cocked opiskella forex-liiketoiminnan ennen kuin aloitat kaupan. Muistakaa, tieto on valtaa. Paras Forex kaupankäynnin vinkkejä Emme voi sanoa, että on erittäin helppoa tehdä rahaa forex kaupankäynnin, mutta se on myös todella vaikeaa. Se on älykäs työ, joka on tärkeä asia kuin kovaa työtä valuuttamarkkinoilla. Seuraavassa on tärkeät vinkit siitä, miten vältetään tavalliset tappiot ja aloittavat enemmän rahaa valuuttamarkkinoilla. Kauppa pariina ei valuutta-Kuten kaikki suhteet sinun täytyy tietää molemmat osapuolet. Valuutanvaihdoksen menestys tai epäonnistuminen riippuu siitä, ovatko ne oikeita sekä ulkomaisista valuutoista että miten he ovat yhteydessä toisiinsa, ei vain yhteen. Ymmärtää perusasiat - Kun aloitat valuutan verkkokaupan, on välttämätöntä, että ymmärrät tämän markkinoiden perusasiat, jos haluat tehdä suurimman osan investoinneista. Tärkein valuuttajohdannainen on maailmanlaajuisia uutisia ja muita siihen liittyviä tapahtumia. Useimmat uudet toimijat reagoivat aggressiivisesti tämäntyyppisiin uutisiin ja sulkevat kantansa, ja seuraavaksi jäävät pois eräistä erinomaisista kaupankäynnin mahdollisuuksista odottamalla markkinoiden laskua. Valuuttamarkkinoilla piilevä on epävakaassa tilanteessa, ei silloin, kun se on simpukka. Itsenäinen hallitus - Jos sinulla on rahaa rahaa Forex, sinun olisi joko valita kauppaa omia rahaa tai on Forex välittäjä kaupankäynnin se sinulle. Se on hyvä, mutta sinun riski menettää lisäykset valtavasti, jos jompikumpi näistä kahdesta asiasta: sinun on myös häiritä sitä, mitä forex-välittäjäsi teet puolestasi, pyydä neuvoa liian monilta muilta lähteiltä - monet panokset aiheuttaisivat vain useita menetyksiä. Ota paikka, ratsasta sen kanssa ja analysoi sitten tulos - itse, itsellesi. Pienet marginaalit 8211 Pieni marginaalikauppa on yksi johtavista Forex-kaupankäynnin eduista, koska se sallii sinun tehdä kaupankäyntiä paljon suuremmalla summalla kuin talletuksesi kokonaismäärä. Se voi kuitenkin olla myös riskialttiita aloittelijoille, koska se voisi vaatia voracity-tekijää, joka pyyhkäisee monet forex-kauppiaat. Paras linjaus on lisätä oman vipuvaikutuksenne taitojasi ja menestyksesi mukaisesti. Kaupankäynti Off-Peak Hoursissa - ammattimaiset FX-kauppiaat, optio-kauppiaat ja muut hedge-rahastojen väkijoukot hyötyivät pienistä vähittäiskauppiaista ruuhka-aikoihin (yleensä 2200 CET ja 1000 CET), koska he voisivat suojata paikkansa ja siirtää niitä ympäriinsä kun on olemassa paljon pieniä kaupan volyymiä (tämä tarkoittaa yksinkertaisesti, että niiden riski on pienempi). Kauppa uutisissa - Suurin osa todella suurista kauppamarkkinoista liikkuu uutisten ajan. Kaupankäynnin volyymi on ylevä ja siirrot ovat erittäin tärkeitä, joten kauppaan ei ole parempaa aikaa kuin silloin, kun uutiset todella julkaistaan. Tällöin suuret toimijat muuttavat paikkojaan ja hinnat muuttuvat, mikä aiheuttaa valtavan valuuttavirran. Luottamus - Luottamus syntyy voitotavarakaupasta. Jos menettää rahaa kaupankäynnin ura-aikana, sen äärimmäisen vaikea saada sitä takaisin tyhmyyttä ei ole mennä pois puoli-cocked opiskella forex-liiketoiminnan ennen kuin aloitat kaupan. Muista, että tieto on valtaa. Liiketoiminnan etiikka ja johtaja, toimihenkilö ja työntekijän käyttäytyminen Johdanto FXCM on sitoutunut ylläpitämään julkisen luottamuksen ja luottamuksen korkeinta tasoa. FXCM on saanut maineen oikeudenmukaisuudesta, rehellisyydestä ja rehellisyydestä, ja pitää sitä arvokkaimpana yrityksenä. Ymmärrämme, että maineemme riippuu työntekijämme sitoutumisesta eettisen käyttäytymisen ja ammattitaidon korkeimpiin vaatimuksiin tehtäviensä suorittamisessa ilman, että saavutusten historia ei olisi ollut mahdollinen. Liiketoimintatavasta ja työntekijöiden käyttäytymisestä (käytännesäännöstö) esitetään yhteenveto yhteisistä vaatimuksista, jotka olemme perustaneet yritykselle, sen johtajille ja työntekijöille. Koodi on tarkoitettu edistämään sen sisältämiä arvoja ja periaatteita sekä ehkäisemään väärinkäytöksiä. Koodi on ratkaisevan tärkeä sen varmistamisessa, että työntekijöitämme ja kansalaiset ymmärtävät itsellemme asettamat standardit. Kaikki työntekijät ovat henkilökohtaisesti vastuussa säännöstön noudattamisesta, ja säännösten noudattamatta jättäminen on perusteltua kurinpidollisista toimista, joihin voi kuulua irtisanominen, ja tarvittaessa asiaankuuluville viranomaisille ja muille sääntelyelimille. Kaikissa käyttäytymissäännöissä, joita ei käsitellä erikseen koodeksissa, työntekijöitä kehotetaan kuulemaan heidän lakimiehiä tai asianmukaista edustajaa oikeudellisista tai yhteensovitetuista osastoista, mutta lopulta he ovat vastuussa hyvän tuomion käyttämisestä ja toimimisesta tavalla, periaatteet ja arvot. Ohjauslainsäädäntöjen vahvistaminen FXCM: n tavoitteena on tarjota asiakkaillemme mahdollisimman suurta arvoa ja asiakaspalvelua sekä maksimoida valuuttakaupankäynnin kokemus. Näistä tavoitteista huolimatta yhtiö asettaa lainsäädännön ja lainsäädännön noudattamisen yli voittojen. Yritystoiminnassamme meidän on aina noudatettava voimassa olevia lakeja ja määräyksiä. FXCM Australia Pty. Limited (FXCM AU) on Australiaan sijoittautuneen Australian Securities and Investment Commissionin (ASIC) myöntämä Australian Financial Services - lisenssin (numero 309763) haltija. FXCM AUs ACN ja ASIC ovat 121934432. Työntekijöiden odotetaan noudattavan kaikkia sovellettavia lakeja ja määräyksiä. FXCM Australiaksen osakkuusyhtiöt ovat myös rekisteröityjä Commodity Futures Trading Commission (CFTC) Yhdysvaltojen futuurikomissiokonserniin (FCM) tai Yhdistyneen kuningaskunnan finanssikäyttäytymisviranomaisen (FCA) lisensoimina. Keskeiset eettiset arvot FXCM toteaa, että menestyksemme perustuu Companysin mainetta koskeviin eheyteen sekä kansalaisten luottamukseen ja luottamukseen, jonka maine on kerännyt. Kunnioitamme asiakkaidemme etuja, kunnioitamme sitoumuksiamme ja sitoudumme lupauksiin vain siitä, mitä voimme tarjota. ASIC edellyttää, että viestintä yleisön kanssa ei saa olla väärä tai harhaanjohtava eikä henkilö saa harjoittaa epärehellistä käyttäytymistä tai käyttäytymistä, joka on harhaanjohtavaa tai harhaanjohtavaa. FXCM uskoo, että totuudenmukaisuuden ja rehellisyyden välttämättömyys ei ole pelkästään sääntelyn noudattamisen tiukkuus, vaan se johtuu kasvavasta sijoittajansuojaa koskevasta filosofiastamme, että pyrimme kaikin tavoin varmistamaan, että asiakkaidemme viestintä ja mainosmateriaalit ovat totuudenmukaisia ​​ja täydellisiä. Tarkat ja täydelliset tiedot antavat sijoittajille mahdollisuuden tehdä älykkäitä päätöksiä, ja siksi lausumme on suunniteltu olemaan sekoittamatta tai harhaanjohtavia. FXCM on sitoutunut hoitamaan niitä, joiden kanssa käsitellämme samalla tavoin kuin odotamme muiden hoidettavaksi. Sovellamme tätä lähestymistapaa johdonmukaisesti ja syrjimättömästi suurimmista institutionaalisista sijoittajista pienimpiin tilinhaltijoihimme. Kilpailemme aggressiivisesti yleisten etujen edistämisessä, mutta teemme niin oikeudenmukaisesti, eettisesti ja tavalla, joka noudattaa täysin kaikkia sovellettavia lakeja ja määräyksiä sekä tässä säännöstöön sisältyviä arvoja ja periaatteita. Menestyksen historia on saavutettu rehellisellä liiketoimintakilpailulla. Emme etsi kilpailuetuja laittomilla tai epäeettisellä liiketoimintakäytännöllä. Pyrimme toimimaan oikeudenmukaisesti asiakkaidemme, palveluntarjoajien, muiden yritysten ja yksittäisten kollegoiden kanssa. Vastustamme epäoikeudenmukaista hyötyä kenestä tahansa kaikenlaisen manipulaation, kätkemisen, etuoikeutetun tiedon väärinkäytön, aineellisten tosiseikkojen väärän esittämisen tai muun epäoikeudenmukaisen käytännön kautta. Vastuullisuus FXCM: llä on kokemusta asiakkaillemme, työntekijöille, palveluntarjoajille, viranomaisille, sääntelyviranomaisille, muille yrityksille, medialle ja yhteiskunnalle. Asiakkaillemme olemme sitoutuneet tarjoamaan tuotteitamme ja palveluitamme tehokkaasti ja innovatiivisesti heidän tarpeidensa mukaisesti, ja tarjoamme nopean, luotettavan, kätevän ja arvokkaan kauppapaikan hinnan ja laadun kannalta. Työntekijöillemme tarjoamme haastavia tehtäviä ammatillisessa ja kollegiaalisessa ympäristössä sekä tasavertaiset mahdollisuudet suorituskyvyn kehittämiseen. Palveluntarjoajillemme pyrimme rakentamaan molempia osapuolia hyödyttäviä suhteita samalla edistämällä koodien periaatteita prosessissa. Sääntelyviranomaisillamme pyrimme tarkkaan noudattamaan ja noudattamaan kaikkia asiaa koskevia lakeja, sääntöjä, määräyksiä ja hyvää liiketapaa koskevia standardeja. Emme uhraa lainmukaisuutta ja sääntöjen noudattamista voittojen vuoksi, vaan tarjoamme viranomaisille ja sääntelyelimille yhteistyömme ja tuen kohti sijoittajansuojan yhteistä tavoitetta. Muille yrityksille olemme sitoutuneet kunnioittaviin liiketoimintakäytäntöihin ja kilpailemaan tarjoamalla parempia tuotteita ja palveluita. Tiedotusvälineille tarjoamme tukeamme liiketoiminnan tarkan ja objektiivisen kattavuuden ansiosta. Koska olemme yhteiskunnan jäsenenä laajalti, tarjoamme tukea monille organisaatioille ja instituutioille, jotka ovat sitoutuneet sosiaalisiin, hyväntekeväisyyteen, kasvatuksellisiin, humanitaarisiin ja kulttuurisiin syihin. Olemme sitoutuneet pysymään yhteiskunnan vastuullisena, lainmukaisena yhteiskunnan jäsenenä. Osaaminen FXCM investoi valtavia resursseja aikaa, energiaa ja kustannuksia kehittää ylivoimainen forex tuotteita ja palveluita, jotka ovat saaneet meille laajalti tunnustuksen alan johtava online valuuttamarkkinoilla. Tämän seurauksena FXCM Holdings LLC: n kaupankäyntimäärät ovat miltei vertaansa vailla toimialalla, ja ne ovat mahdollistaneet voimakkaiden toteutussuhteiden luomisen monien maailman suurimpien likviditeetin tarjoajien kanssa, joihin kuuluvat maailmanlaajuiset pankit, rahoituslaitokset ja muut markkinatakaajat. Arvostamme sekä innovaatiota että kokemusta henkilöstöllemme. Toimihenkilöillä ja työntekijöillä on runsaasti kokemusta valuuttamarkkinoista, ja monet ovat olleet mukana pioneereina online-valuuttakaupassa alusta lähtien. Olemme ainutlaatuisesti päteviä alalla. Luotettavuus Luotettavuus on tunnusmerkki FXCM: lle ja tuotteillemme ja palveluillemme. Yhtiö tarjoaa 24 tunnin monikielisen tukiverkoston, joka sisältää myyntitoimintaa, kauppaa, hallinnollista ja teknistä tukea aina, kun valuuttamarkkinat ovat avoimia. Tavoitteenamme on antaa asiakkaille mielenrauhan tietäen, että he voivat riippua meistä ja vapauttaa heidät kiinnittämään enemmän huomiota heidän yksittäisiin sijoitusstrategioihinsa. Core Professional Values: Liiketoimintakäytännöt Säännönmukaisuus FXCM tunnustaa kaikkien asiaankuuluvien lakien, sääntöjen, määräysten, käytäntöjen ja standardien merkityksen, joko sisäisesti tai ulkoisesti, ja noudattaa niitä. Olemme sitoutuneet tiukkaan johdon kurinalaisuuteen ja ensiluokkaiseen valvonta - ja noudattamisympäristöön. Australian FXCM Australia - palvelun haltijan on noudatettava tiukkoja taloudellisia standardeja, mukaan lukien vakavaraisuusvaatimukset tai taloudelliset resurssivaatimukset. Meidän on myös toimitettava taloudelliset raportit sääntelijöillemme sekä kotimaisille että ulkomaisille. Nämä standardit pannaan tiukasti täytäntöön ASIC: llä, jolla on oikeus hienoihin yrityksiin tai lopettaa sääntelytilanne rikkomuksista. FXCM Australia - rahastoon talletettu rahastoasiakkaiden raha erotellaan Australian Client Money Rules - sääntöjen mukaisesti. Due Diligence FXCM suorittaa asianmukaisen huolellisuuden niin, että tiedämme asiakkaamme ja hoidamme liiketoimet kaikkien sovellettavien lakien, sääntöjen ja määräysten mukaisesti. FXCM on hyväksynyt asiakkaan tunnistusohjelman, eli Know Your Client Policy, dokumentoimalla menettelytapoistamme saadaksesi, tarkistamalla ja tallentamalla tietoja, jotka tunnistavat täsmällisesti jokaisen, joka avaa tilin meille. Kaikkien työntekijöiden on noudatettava Asiakkaan tunnistusohjelmaa ja Know Your Client - käytäntöjä ja - menettelyjä. Viestintä FXCM: n käytäntö on, että viestinnän tiedot ovat täynnä, oikeudenmukaisia, tarkkoja, ajankohtaisia ​​ja ymmärrettäviä. Tämä käytäntö koskee viestintää viranomaisten, sääntelijöiden, työntekijöiden, asiakkaiden ja tiedotusvälineiden kanssa. Kaikki julkistamisprosessissa mukana olevat työntekijät (mukaan lukien ylemmän tason johto) ovat vastuussa tämän politiikan edistämisestä. Erityisesti näiden henkilöiden on pidettävä perehtyneitä sovellettaviin tiedonantovelvoitteisiin, ja heitä on kielletty tietoisesti vääristelemästä, jättämällä tai tekemällä muita vääristelemään tai jättämään tosiseikkoja muille tahoille tai ulkopuolelle riippumatta siitä, ovatko ne riippumattomia tilintarkastajia. Niiden, jotka harjoittavat valvontavelvollisuutta tietojen luovuttamisprosessissa, on velvollisuus hoitaa tehtäviään huolellisesti. Books amp Records FXCM kirjaa täydelliset, täsmälliset ja oikea-aikaiset tiedot kaikista asiakkaiden tileihin liittyvistä liiketoimista ja velvoitteista. Pidämme yllä sisäisen kirjanpidon valvontajärjestelmää, jonka tarkoituksena on varmistaa asiakastilitietojemme luotettavuus ja riittävyys sekä niiden tuottamat sääntelyraportit. Pidämme kirjaa voimassaolevien lakien ja määräysten edellyttämästä ajasta. FXCM on sitoutunut riippumattomaan ja vankkaan sisäiseen ja ulkoiseen tarkastusprosessiin, joka täydentää toimintaprosessejamme ja auttaa meitä tunnistamaan ja käsittelemään mahdollisia kirjanpidon, sisäisen kirjanpidon valvonnan tai tilintarkastuksen kysymyksiä. Johtajat toimivat täysin yhteistyössä tilintarkastajamme kanssa, jotta voimme saavuttaa ja toteuttaa ratkaisuja tehokkaasti ja oikea-aikaisesti. Luottamuksellisuus FXCM ylläpitää asianmukaisia ​​välineitä luottamuksellisten ja arkaluonteisten tietojen siirron valvomiseksi ja valvomiseksi sekä yrityksen sisällä että mahdollisuuksien mukaan Yhtiön ulkopuolelle tarpeen vaatiessa. Emme paljasta tietoisesti yritystämme, asiakkaitamme tai työntekijöitämme koskevia tietoja, jotka eivät ole julkisia, ellei asiakkaan pyynnöstä tai lain edellyttämien palveluiden toimittamisesta asiakkaillemme. Avoimuus FXCM pyrkii ylläpitämään avointa ja avointa vuoropuhelua asiakkaidemme ja muiden kanssa oikeudenmukaisuuden, keskinäisen kunnioituksen ja ammattitaidon pohjalta. Riskienhallinta FXCM opastaa asiakkaita osallistumaan tietoiseen, kurinalaiseen ja älykkään riskinottoon. Omalta osaltani meitä ohjaavat periaatteet, jotka liittyvät asianmukaisiin oikeudellisiin ja sääntelykehyksiin sekä välineisiin, menettelytapoihin ja johtamisen hyväksymisprosesseihin valvomaan, hallitsemaan ja hallitsemaan riskejä, joihin olemme alttiina. Rahanpesun torjunta ja terrorismin vastainen rahoitus Rahanpesu on prosessi, jossa henkilöt tai yritykset yrittävät salata laittoman toiminnan, kuten petosten, varkauden, huumekaupan tai muun rikoksen tuoton alkuperästä ja omistuksesta. Rahanpesuun voi liittyä myös laillisesti johdettujen varojen käyttöä terrorismin rahoittamiseen. Erilaiset rahoitustuotteet ja tapahtumat, mukaan lukien valuuttamarkkinoihin liittyvät, voivat olla mukana rahanpesun järjestelmissä tai terrorismin rahoituksessa. Siksi olemme aggressiivisia, kun emme salli Yhtiötä käyttää tällaisen toiminnan ajoneuvoa. Rahanpesu ja terrorismin rahoittaminen ovat rikoksia, ja ne voivat asettaa syyllisilleen tai avustajilleen huomattavia rikosoikeudellisia ja siviilioikeudellisia seuraamuksia, mukaan lukien vankeusrangaistukset ja sakot. FXCM on toteuttanut rahanpesun ja terrorismin vastaisen rahoituksen lakien ja asetusten noudattamisen varmistamiseksi käytännöt ja menettelyt rahanpesun tai muun epäilyttävän toiminnan havaitsemiseksi, estämiseksi ja raportoimiseksi. Jatkuva parantaminen Vaikka tämä säännöstö ei luo oikeudellisesti sitovia velvoitteita FXCM: lle eikä antanut laillisia oikeuksia työntekijöillemme tai muille, tarkastelemme aktiivisesti menneisyyttä ja pyrimme noudattamaan tässä esitettyjä periaatteita ja arvoja. Keskeiset ammatilliset arvot: Työllisyyskäytännöt FXCM: t Sitoutuminen työntekijän erinomaisuuteen ja Equal Opportunity - yritykseen FXCM pyrkii luomaan ja ylläpitämään ammattimaista ympäristöä, joka on suunniteltu houkuttelemaan, kehittymään ja säilyttämään erinomaisia ​​ihmisiä. Tarjoamme tasavertaisia ​​mahdollisuuksia rodusta, kansallisesta alkuperästä, sukukunnasta, sukupuolesta, seksuaalisesta suuntautumisesta, uskonnosta, iästä, fyysisestä vammaisuudesta, sairaudesta tai raskaudesta riippumatta. Emme siedä minkäänlaista laittomaan syrjintään, häirintään, vastatoimiin tai kostoksiin. Työntekijöitä kehotetaan tutustumaan Työntekijöiden käsikirjaan täydellisistä häirintäpolitiikoistamme ja raportointimenettelyistämme. Kilpailukykyinen palkitsemisjärjestelmä FXCM tarjoaa suorituskykyistä kulttuuria, jossa on vastaava kilpailukykyinen palkitsemisjärjestelmä ja säännölliset oikeudenmukaiset ja puolueettomat arvioinnit, joissa otetaan huomioon henkilökohtainen panos yleisiin pyrkimyksiimme sekä noudatetaan tässä säännöstössä esitettyjä arvoja ja periaatteita. Yhteistyökumppanimme ja johtajamme ylläpitävät avoimen oven politiikkaa, joka on suunniteltu antamaan jokaiselle työntekijälle helpon pääsyn hallintaan. Rikkomukset Arvioimme, onko tämän säännöstön rikkomuksia tapahtunut, ja jos on, päättää, voidaanko kurinpitotoimenpiteitä ryhtyä rikkojalle ja muille väärinkäytöksille. Kurinpitomenetelmiin voivat kuulua neuvonta, suullinen tai kirjallinen huomautus, varoitukset, koeaika tai keskeyttäminen ilman palkkaa, alennukset, korvausten alentaminen, työn lopettaminen, palauttaminen ja oikeudelliset toimet. Voimme luopua säännöstön soveltamisesta tietyissä rajoitetuissa tilanteissa. Koodisäännösten mahdolliset poikkeukset voidaan myöntää vain poikkeuksellisissa olosuhteissa johdon tarkastelun yhteydessä. Työntekijä, joka uskoo, että luopumista voidaan vaatia, kehotetaan keskustelemaan asiasta yleisen lakiasiamiehen ja päävastuullisen johtajan kanssa. Työntekijöiden velvollisuudet noudattaminen Jokainen FXCM-työntekijä on henkilökohtaisesti vastuussa kaikkien lakien, sääntöjen ja määräysten noudattamisesta sekä FXCM: n sisäisistä käytännöistä, mukaan lukien tämän säännöstön periaatteet ja arvot. Näihin velvoitteisiin kuuluu tutustuminen heidän lakeihinsa, sääntöihinsä, määräyksiin, ohjeisiin, käsikirjoihin ja parhaisiin toimintatapoihin, jotka liittyvät heidän tehtäviinsä ja toteuttamasta niitä parhaalla mahdollisella tavalla. CLIENT FOCUS Pyrimme aktiivisesti erottamaan toisista yrityksistä asiakaspalvelun alalla. Odotamme ja kannustetaan työntekijöitämme edistämään asiakaslähtöistä lähestymistapaa ja kohtelemaan asiakkaitamme äärimmäisellä kohteliaisuudella, ammattitaidolla ja kunnioituksella. Odotamme työntekijämme omaksumasta tiimityötä ja osallistumaan parhaisiin pyrkimyksiinsä saavuttamaan yhteiset tavoitteet. Odotamme työntekijöidemme toimivan aina vilpittömässä mielessä asianmukaisella huolellisuudella, pätevyydellä, uskottavuudella ja huolellisuudella sekä ilman olennaisia ​​tosiseikkoja väärin. LUOTTAMUKSELLISUUS Palvelumme aikana työntekijöille voidaan tarjota asiakkaillemme tietoja, kauppatapoja, järjestelmiä, markkinointia tai strategisia suunnitelmia, palkkioita ja tuloja sekä muita FXCM: n tai asiakkaidemme omistamia tietoja. Työntekijät eivät saa luovuttaa tai käyttää FXCM: ssä työskentelevänsä aikana tai sen jälkeen niiden saamia tai kehitettäviä tietoja lukuun ottamatta valtuutettuja yrityksiä tai laillisesti valtuutettuja tietoja. Tämä sisältää, mutta ei rajoitu, mihin tahansa tietojärjestelmään tallennettuihin tietoihin sekä FXCM: n kehittämäyn ohjelmistotuotteeseen. Kaikilla työntekijöillä, joilla on luottamuksellisia tietoja, on tärkeä vastuu pitää nämä tiedot luottamuksellisina ja paljastaa tällaiset tiedot sisäisesti vain tarvehakuista. Työntekijöiden on oltava salassa luottamuksellisia tietoja ja välttävät luottamuksellisten asioiden välittämistä tavalla, joka on altis kolmansien osapuolten tulkinnalle tai käytölle. KESKEYTYKSET Henkilökohtaiset eturistiriidat syntyvät, kun työntekijöillä on valinnanvaraa heidän (taloudellisten tai muuten) ja yrityksen eduista. Eturistiriidat voivat kyseenalaistaa Companysin eheyden kokonaisuutena. Niinpä työntekijän palvelua Yhtiöön ei saa asettaa henkilökohtaista hyötyä ja etua. Kaikkien työntekijöiden odotetaan toimivan Companysin parhaassa kiinnostuksessa. Jokaisella työntekijällä, jossa hänen objektiivisuutensa voidaan kyseenalaistaa yksilöllisen edun tai perheen tai henkilökohtaisen suhteen vuoksi, on kuultava hänen valvojansa tai asianmukainen lakisääteisten tai vaatimustenmukaisuusosastojen edustaja. Vastaavasti kaikki työntekijät, jotka ovat tietoisia aineellisesta liiketoimesta tai suhteesta, jonka voidaan kohtuudella olettaa aiheuttavan henkilökohtaisen eturistiriidan, pitäisi keskustella asiasta viipymättä esimiehelle tai lakimiehelle tai lakimiehelle. ULKOINEN TYÖSKENTELY Työskentely ja osallistuminen muihin yrityksen ulkopuolisiin toimintoihin saattavat häiritä yksilöllisiä tehtäviä FXCM: n työntekijänä. Jokainen työntekijä, joka toimii jonkin muun yrityksen kuin FXCM: n johtajan, toimitsijamiehen tai virkamiehen (maksettu, palkaton, valittu, nimitetty tai muuten), vaatii kirjallisen hyväksynnän Legal tai Compliance Departmentsilta. Ellei ole annettu erityistä lupaa, minkä tahansa työntekijän palvelua lautakunnalle tai neuvoa-antavassa asemassa muiden valuuttamarkkinoiden yritysten ja erityisesti asiakkaiden kanssa ei ole sallittua. Koodi ja raportointirikokset koskevat kysymyksiä Työntekijöitä kannustetaan puhumaan esimiehilleen, kun epäillään parasta toimintatapaa tietyssä tilanteessa. Koodeja ja sen sovellettavuutta koskevat kysymykset voidaan ohjata esimiehellesi tai Legal tai Compliance-osastoille. Kehotamme raportoimaan lakien, sääntöjen, määräysten tai säännöstön rikkomuksista, jotka suoritetaan suoraan asianomaisten valvojien ja asianmukaisten lakisääteisten ja vaatimustenmukaisuusosastojen edustajien tai tarvittaessa suoraan korkeammille hallinnoille. Virkailijoiden ja työntekijöiden raportit voidaan tehdä luottamuksellisina, nimettöminä. Johtajien, vanhempien työntekijöiden ja toimihenkilöiden rikkomusten vuoksi tällaiset kertomukset olisi tehtävä asianmukaisten lakisääteisten tai vaatimustenmukaisuusosastojen edustajille. FXCMs Whistleblower - politiikan mukaan jokainen työntekijä voi oman harkintansa mukaan ilmoittaa tarkastusvaliokunnalle, lakiasiainjohtajalle tai Companysin etiikka - ja yhteensopivuuspalvelupisteelle avoimesti, luottamuksellisesti tai nimettömästi (i) minkä tahansa kyseenalaisen kirjanpidon, sisäisen kirjanpidon valvonnan tai (ii) sovellettavien lakisääteisten ja sääntelyvaatimusten tai säännöstön noudattamatta jättäminen tai (iii) vastatoimia työntekijöille ja muille henkilöille, jotka vilpittömässä mielessä esittävät väitteitä kyseenalaisesta kirjanpidosta, sisäisestä kirjanpidosta tai tilintarkastuksesta, mikä tahansa kanava, mukaan lukien: kirjallisesti FXCM: lle, Attn: tarkastusvaliokunta tai lakiasiainjohtaja, 55 Water St. 50th Floor, New York, NY 10041 soittamalla (877) 882-3925 milloin tahansa tai käymällä iwf. tnwgrcfxcm ja lähettämällä viesti. Jokainen muu asianomainen osapuoli voi raportoida tarkastusvaliokunnalle, lakiasiainjohtajalle tai Companysin etiikka - ja vaatimustenmukaisuuspalvelupisteelle kaikista kysymyksistä, jotka koskevat kyseenalaista kirjanpitoa, sisäisiä kirjanpitotarkastuksia tai muita tilintarkastusasioita, oikeudellisia syytöksiä tai vastatoimia, kuten edellisessä kappaleessa on esitetty. Kaikkien tällaisten raporttien mukana on oltava raportin lähettävän henkilön nimi. Kaikkien kertomusten olisi oltava tosiasioita eikä spekulatiivisia tai lopullisia, ja niiden olisi sisällettävä mahdollisimman tarkkoja tietoja asianmukaisen arvioinnin mahdollistamiseksi. Lisäksi kaikissa mietinnöissä olisi oltava riittävät vahvistavat tiedot tutkimuksen aloittamiseksi, mukaan lukien esimerkiksi rikkomuksiin epäiltyjen henkilöiden nimet, rikkomusten asiaan liittyvät tosiseikat, kantelijan tietoisuus rikkomuksista, kaikki aiemmin tehdyt toimenpiteet joita rikkomukset voivat vahingoittaa tai vaikuttaa, ja mahdollisuuksien mukaan arviota väärinkäytöksistä tai tappiosta yhtiölle rikkomusten seurauksena. Yllä olevan puhelinnumeron ja verkkosivuston ylläpitää ulkopuolinen riippumaton palveluntarjoaja ja antaa minkä tahansa työntekijän tai muun asianomaisen osapuolen tehdä raportin. Työntekijät voivat toimittaa raportin nimettömästi ja luottamuksellisesti, eikä heidän tarvitse ilmoittaa heidän nimeään. Yllä oleva hotline ja verkkosivuston palveluntarjoaja selittävät jokaiselle soittajan menettelytavoille kertomuksen seurannan (mukaan lukien soittajat, jotka antavat lisätietoja myöhemmin). Yhtiö kieltää nimenomaisesti vastalauseen joltakin johtajalta, toimihenkilöltä tai työntekijältä hyvässä uskossa tehdyissä ilmoituksissa. Liiketoiminnan etiikka ja johtaja, toimihenkilö ja työntekijän käyttäytyminen Johdanto Forex Capital Markets Limited, mukaan lukien tytäryhtiöt ja lähipiirit, on sitoutunut säilyttämään korkeimman tason kansalaisten luottamusta. FXCM Oy on saanut mainetta rehellisyydestä, rehellisyydestä ja rehellisyydestä, ja pitää sitä arvokkaimpana yrityksenä. Ymmärrämme, että maineemme riippuu työntekijämme sitoutumisesta eettisen käyttäytymisen ja ammattitaidon korkeimpiin vaatimuksiin tehtäviensä suorittamisessa ilman, että saavutusten historia ei olisi ollut mahdollinen. Liiketoimintatavasta ja työntekijöiden käyttäytymisestä (käytännesäännöstö) esitetään yhteenveto yhteisistä vaatimuksista, jotka olemme perustaneet yritykselle, sen johtajille ja työntekijöille. Koodi on tarkoitettu edistämään sen sisältämiä arvoja ja periaatteita sekä ehkäisemään väärinkäytöksiä. Koodi on ratkaisevan tärkeä sen varmistamisessa, että työntekijöitämme ja kansalaiset ymmärtävät itsellemme asettamat standardit. All employees are personally responsible for compliance with the Code, and failure to comply with its provisions is grounds for disciplinary action, which may include dismissal, and referral to the relevant governmental authorities and other regulatory bodies, where appropriate. Regarding any course of conduct not specifically addressed in the Code, employees are instructed to consult their supervisors or an appropriate representative of the Legal or Compliance Departments, but ultimately, they are responsible for using good judgment and acting in a manner consistent with the spirit, principles, and values embodied in the Code. Governing Laws amp Regulations FXCMs objective is to provide our clients with the utmost in value and client service and to maximise their forex trading experience. Notwithstanding these objectives, the Company places legal and regulatory compliance above profits. In our business conduct, we must always be in compliance with applicable laws and regulations. Forex Capital Markets Limited, is registered with the Financial Conduct Authority (FCA) in London, firm registration number 217689. The effective date of authorisation with the FCA is May 27, 2003. FXCM LTDs affiliates are also registered with the commodity Futures Trading Commission (CFTC) as a Futures commission Merchant (FCM) in the United States or holder of an Australian Financial Services Licence (Number 309763) issued by the Australian Securities and Investment Commission (ASIC), ARBN with ASIC is 121934432. In Paris, FXCM France is registered with the Autorit de Contrle Prudentiel (ACP). Core Ethical Values FXCM realises that our success is based on the Companys reputation for integrity along with the public trust and confidence this reputation has garnered. We respect the interests of our clients, honor our commitments, and are forthright in promising only what we can deliver. A general requirement of any FCA registered firm is that communications with the public may not be deceptive or misleading. FXCM believes that the imperative for truthfulness does not stem merely from the strictures of regulatory compliance rather, it is due to our philosophy of increased investor protection that we undertake every effort to ensure that our client communications and promotional materials are truthful and complete. Accurate and complete information enables investors to make intelligent decisions and, therefore, our statements are designed not to confuse or mislead. FXCM is committed to treating those with whom we deal in the same manner that we expect to be treated by others. We apply this approach in a consistent, non-discriminatory manner from our largest institutional investors to our smallest account holders. We compete aggressively in furtherance of our overall interests, yet we do so fairly, ethically, and in a manner that fully complies with all applicable laws and regulations, as well as the values and principles embodied in this Code. Our history of success has been achieved through honest business competition. We do not seek competitive advantages through illegal or unethical business practices. We endeavor to deal fairly with our clients, service providers, other firms, and individual colleagues. We oppose taking unfair advantage of anyone through manipulation, concealment, abuse of privileged information, misrepresentation of material facts, or any other unfair practice. Responsibility FXCM has a history of living up to the commitments and responsibilities we have toward our clients, employees, service providers, government authorities, regulators, other firms, the media, and society. To our clients, we are committed to providing our products and services in an efficient and innovative manner consistent with their needs, and we offer a trading environment that is fast, reliable, convenient, and valuable in terms of price and quality. To our employees, we offer challenging positions in a professional and collegial environment and equal opportunities for performance-based professional development. To our service providers, we seek to build mutually beneficial relationships, while promoting the Codes principles in the process. To our regulators, we strive to strictly observe and comply with all relevant laws, rules, regulations, and standards of good business practice. We do not sacrifice legal and regulatory compliance for the sake of profits rather, we offer the authorities and regulatory bodies our cooperation and assistance toward the shared goal of investor protection. To other firms, we are committed to respectable business practices and to compete by providing superior products and services. To the media, we offer our support in providing accurate and objective coverage of our business. As a member of society at large, we offer our support to many organizations and institutions dedicated to social, charitable, educational, humanitarian, and cultural causes. We are committed to remaining a responsible, law-abiding corporate member of society. Competence FXCM invests tremendous resources of time, energy, and expense into developing the superior forex products and services that have earned us widespread recognition as an industry leader in the online currency market. As a result, our trading volume is virtually unrivaled in the industry, and has enabled us to build strong execution relationships with many of the worlds largest liquidity providers, which include global banks, financial institutions, and other market makers. We value both innovation and experience in our personnel. Our executives and employees possess a wealth of experience in the foreign currency markets, and many have been involved as pioneers in online foreign exchange since the inception of the industry. We are uniquely qualified in our field. Reliability Reliability is the hallmark of FXCM and the products and services we offer. The Company provides a 24-hour multilingual support network that includes sales, dealing, administrative, and technical support, 7 days a week. Our goal is to give clients peace of mind in the knowledge that they can depend on us, thereby freeing them to dedicate more attention to their individual investment strategies. Core Professional Values: Business Practices Regulatory Compliance FXCM acknowledges the importance of all relevant laws, rules, regulations, policies and standardswhether internal or externaland complies with them. We are committed to strict management discipline and a first-class control and compliance environment. As a registered FCA firm, FXCM LTD is required to meet strict financial standards, including capital adequacy or financial resource requirements. We are also required to routinely submit financial reports to our regulators, both domestic and overseas. These standards are rigorously enforced by the FCA, which have the right to fine firms andor terminate their regulatory status for violations. Client Money Client money deposited by clients classified as Retail will be segregated with FXCM Ltd in accordance with FCA client money rules. Due Diligence FXCM conducts due diligence so that we know our clients, and conduct our transactions in accordance with all applicable laws, rules, and regulations. FXCM has adopted a Client Identification Program, aka Know Your Client Policy, documenting our procedures to obtain, verify, and record information that accurately identifies each person who opens an account with us. All employees are required to comply with the Client Identification Program and Know Your Client policies and procedures. Communication It is FXCMs policy that the information in our communications be full, fair, accurate, timely, and understandable. This policy applies to communications with government authorities, regulators, employees, clients, and the media. All employees involved in our disclosure process (including upper-level management) are responsible for acting in furtherance of this policy. In particular, these individuals are required to maintain familiarity with applicable disclosure requirements, and they are prohibited from knowingly misrepresenting, omitting, or causing others to misrepresent or omit, material facts to others, whether within or outside the Company, including our independent auditors. Those engaged in a supervisory role over our disclosure process have an obligation to discharge their duties with diligence. Books amp Records FXCM records in a complete, accurate, and timely manner, all transactions and obligations on our client accounts. We maintain systems of internal accounting controls designed to ensure the reliability and adequacy of our client account records, and the regulatory reports they generate. We maintain records for the period required by applicable laws and regulations. FXCM is committed to an independent, robust internal and external audit process to supplement our operational processes and to help us identify and address any relevant accounting, internal accounting controls, or auditing matters. Our managers cooperate fully with our auditors to reach and implement solutions in an efficient and timely manner. Confidentiality FXCM maintains appropriate instruments to control and monitor the transfer of confidential and sensitive information within and, as far as possible, outside the Company on a need-to-know basis. We do not deliberately disclose non-public information concerning our business, our clients or our employees, unless in connection with the delivery of services to our clients, upon request of our clients, or as required to do so by law. Transparency FXCM strives to maintain an open and transparent dialogue with our clients and others, based on fairness, mutual respect, and professionalism. Risk Management FXCM advises clients to engage in conscious, disciplined, and intelligent risk taking. For our part, we are guided by the principle of adherence to the appropriate legal and regulatory frameworks as well as the instruments, procedures, and managerial approval processes to monitor, control, and manage the risks to which we are exposed. Anti-Money Laundering Money laundering is the process by which persons or businesses attempt to conceal the origin and ownership of the proceeds of illegal activity such as fraud, theft, drug trafficking, or any other crime. Money laundering may also involve the use of legitimately derived funds to finance terrorism. Various financial products and transactions, including those related to the foreign exchange market, may be involved in money laundering schemes. Accordingly, we are aggressive in not allowing the Company to be used as a vehicle for such activity. Money laundering is a criminal offense and can subject its perpetrators andor facilitators to substantial criminal and civil sanctions, including imprisonment and fines. To ensure compliance with anti-money laundering laws and regulations, FXCM has implemented policies and procedures to detect, prevent and report money laundering or other suspicious activity. Continuous Improvement While this Code does not create legally binding obligations on FXCM, nor does it confer legal rights to our employees or others, we actively review our past performance and strive to adhere to the principles and values included herein. Core Professional Values: Employment Practices FXCMs Commitments to Employee Excellence amp Equal Opportunity FXCM seeks to create and maintain a professional environment designed to attract, develop, and retain outstanding people. We offer equal opportunities, irrespective of race, national origin, ancestry, gender, sexual orientation, religion, age, physical disability, medical condition, or pregnancy. We will not tolerate any form of unlawful discrimination, harassment, retaliation, or retribution. Employees are instructed to consult the Employee Manual for our complete harassment policies and reporting procedures. Competitive Reward System FXCM offers a performance-based culture, with a corresponding competitive reward system and periodic fair and objective evaluations that take into account personal contribution to our overall efforts, as well as adherence to the values and principles set forth in this Code. Our partners and managers maintain an open-door policy designed to give each and every employee easy access to management. Violations We assess whether violations of this Code have occurred and, if so, determine whether or not disciplinary measures should be taken against the violator and others involved in the wrongdoing. Disciplinary measures may include, but are not limited to, counseling, oral or written reprimands, warnings, probation or suspension without pay, demotions, reductions in compensation, termination of employment, restitution, and legal action. We may waive application of the Code in certain limited situations. Any waivers of Code provisions may be granted only in exceptional circumstances, upon management review. An employee who believes that a waiver may be called for is instructed to discuss the matter with our General Counsel andor Chief Compliance Officer. Employee Responsibilities Compliance Each FXCM employee is personally responsible to abide by all laws, rules, and regulations, as well as the internal policies of FXCM, including the principles and values embodied in this Code. These responsibilities include being familiar with the laws, rules, regulations, guidelines, manuals, and emerging best business practices relevant to their duties, and implementing them to the best of their abilities. CLIENT FOCUS We actively seek to distinguish ourselves from other firms in the area of client service. We expect and encourage our employees to foster a client-focused approach, and to treat our clients with utmost courtesy, professionalism, and respect. We expect our employees to embrace teamwork and to contribute their best efforts toward reaching common goals. We expect our employees to act at all times in good faith, with due care, competence, credibility and diligence, and without any misrepresentation of material facts. CONFIDENTIALITY During the course of their service, employees may be provided access to information regarding our clients, trade practices, systems, marketing or strategic plans, fees and revenues, and other knowledge considered proprietary by FXCM or our clients. Employees are not permitted to disclose or use, either during or subsequent to their employment with FXCM, any such information they receive or develop, except for authorised business purposes or where legally mandated. This includes, but is not limited to, information stored on any computer system as well as proprietary software developed by FXCM. Any employee who possesses confidential information has an important responsibility to keep that information confidential, and to disclose such information internally only on a need-to-know basis. Employees must be discreet with confidential information and avoid communicating confidential matters in ways that are susceptible to interpretation or use by third parties. CONFLICTS OF INTEREST Personal conflicts of interest arise when employees face a choice between their personal interests (financial or otherwise) and those of the Company. Conflicts of interest may call into question the Companys integrity as a whole. Accordingly, an employees service to the Company may not be subordinated to personal gain and advantage. All employees are expected to act in the Companys best interest. Any employee in a position where his or her objectivity may be questioned because of an individual interest or family or personal relationship should consult his or her supervisor or an appropriate representative of the Legal or Compliance Departments. Similarly, any employee aware of a material transaction or relationship that could reasonably be expected to give rise to a personal conflict of interest should promptly discuss the matter with a supervisor or Legal or Compliance Officer. OUTSIDE EMPLOYMENT Employment and participation in other activities outside the Company could interfere with an individuals duties as an FXCM employee. Service by any employee as a director, trustee, or officer (paid, unpaid, elected, appointed, or otherwise) of any business other than FXCM requires written approval from the Legal or Compliance Departments. Unless given specific permission, service by any employee on a board or in an advisory position with other firms in the foreign currency industry, and particularly with any of our clients, is not allowed. Insider Trading All directors, officers and employees are prohibited from: buying or selling FXCMs securities at any time when in possession of material, non-public information (including transactions in securities held through employee benefits plans, such as 401 (k) plans) buying or selling securities of any other company at any other time when in possession of material, non-public information obtained as a result of the employment or relationship of the director, executive officer or employee of the Company disclosing material, non-public information to any other person, including spouses, relatives, friends, co-habitants or business associates, who then trades in securities or passes the information on further (tipping) or starting rumors related to material, non-public information engaging in short-term investment activities or day-trading of FXCMs securities engaging in short-selling of FXCMs securities (i. e. selling FXCMs securities that such person does not own and borrowing su ch securities to make delivery) buying or selling puts, calls, options or similar company-based derivative securities, including for hedging purposes. Generally, information is non-public if it has not been effectively made available to investors generally, and information is material if there is a substantial likelihood that a reasonable investor would consider it important in making a decision to buy, sell or hold a security or where it is likely to have a significant effect on the market price of the security. Both positive and negative information may be material. While it is not possible to compile an exhaustive list, information concerning any of the following items will likely be considered material: quarterly or annual results guidance on earrings estimates and confirming such guidance on a later date mergers, acquisitions, tender offers, joint ventures, or changes in assets new products or discoveries developments regarding customers or suppliers, including the acquisition or loss of an important contract changes in control or in management changes in compensation policy change in independent registered public accounting firm or notification that the Company may no longer rely on such firms report change in independent registered public accounting firm or notification that the Company may no longer rely on such firms report financings and other events regarding the Companys securities (e. g. defaults on securities, calls of securities for redemption, repurchase plans, stock splits, public or private sales of securities, changes in dividends and changes to the rights of security holders) significant write-offs significant litigation bankruptcy, corporate restructuring or receivership. The term securities should be broadly construed and shall include. but not be limited to, stock, preferred stock, debt securities, such as bonds, notes and debentures, as well as puts, calls, options and other derivative instruments. The rules above apply to all directors, officers and employees, regardless of whether they are located in the U. K, or abroad. Violation of these rules may expose FXCM and the director, officer and employee to criminal and civil sanctions. In addition, directors, officers and employees who involve themselves in the prohibited transactions listed above are subject to immediate termination. It should be noted that persons subject to the Code may not violated the rules above even indirectly. Accordingly, you should assume that your family members may not take any actions which are prohibited from taking. The FXCM group of companies (collectively, the FXCM Group or FXCM) has adopted a securities trading policy entitled Policies and Procedures for Trading in Securities of the FXCM Group. by Directors, Executive Officers and Access Employees. Each director, executive officer and Access Employee (as defined in such policies and procedures) should read such policies and procedures in their entirety and refer back to them periodically for additional guidance. If you have any doubts as to the propriety of any transaction, you should seek advice from the General Counselrsquos office before undertaking the sale or purchase of any FXCM or other securities. HONESTY FAIR DEALING We expect our employees to act at all times in good faith, with due care, competence, credibility and diligence, and without any misrepresentation of material facts. Each employee shall endeavor to deal with the Companys customers, competitors, suppliers and employees. No employee shall take unfair advantage of anyone through manipulation, concealment, abuse of privileged information, misrepresentation of material facts or any other unfair practice. No bribes, kick back or other similar payments in any form shall be made directly or indirectly to or for anyone for the purpose of obtaining or retaining business or obtaining any other favourable actions well as potential civil or criminal liability for violation of the code. FXCM OPPORTUNITIES It is the Companys policy that directors, officers and employees may not (i) take opportunities for themselves that are discovered through the use of Company property, information or position or (ii) use Company property, information or position for personal gain. Furthermore, employees may not compete with the company, directly or indirectly. Employees have a duty to the Company to advance its legitimate interest when the opportunity to do so arises. PROTECTION AND PROPER USE OF FXCM ASSETS Theft, carelessness and waste have a direct impact on the Companys profitability. Employees have a duty to safeguard Company assets and ensure their efficient use. Company assets should be used only for legitimate business purposes, and directors, officers and employees should take measures to ensure against their theft, damage or misuse. Company assets include intellectual property such as patents, copyrights, trademarksbranding, business and marketing plans, salary information and any unpublished financial data and reports. Unauthorised use or distribution of this information is a violation of Company policy. Questions Regarding the Code and Reporting Violations Employees are encouraged to talk to their supervisors when in doubt about the best course of action in a particular situation. Any questions regarding the Code and its applicability may be directed to your supervisor or the Legal or Compliance Departments. We encourage reporting of violations of laws, rules, regulations or the Code to be done directly to relevant supervisors and appropriate representatives of the Legal and Compliance Departments or, where appropriate, directly to higher levels of management. Reports by officers and employees may be made on a confidential, anonymous basis. In case of violations by directors, senior employees and officers, such reports should be made to an appropriate representative of the Legal or Compliance Departments. Under FXCMs Whistleblower Policy, any employee may, in his or her sole discretion, report to the Audit Committee, the General Counsel or to the Companys Ethics and Compliance Hotline, openly, confidentially or anonymously (i) any questionable accounting, internal accounting controls or auditing matters (ii) non-compliance with applicable legal and regulatory requirements or the Code or (iii) retaliation against employees and other persons who make, in good faith, allegations of questionable accounting, internal accounting controls or auditing matters, in each case through any avenue available, including: in writing to FXCM, Attn: Audit Committee or General Counsel, 55 Water St. 50th Floor, New York, NY 10041 by calling (877) 882-3925 at any time or by accessing iwf. tnwgrcfxcm and submitting a message. Any other interested party may report to the Audit Committee, the General Counsel or to the Companys Ethics and Compliance Hotline any issue regarding questionable accounting, internal accounting controls or other auditing matters, legal allegations or retaliatory acts, as set forth in the preceding paragraph. Any such report must be accompanied by the name of the person submitting the report. All reports should be factual rather than speculative or conclusory, and should contain as much specific information as possible to allow for proper assessment. In addition, all reports should contain sufficient corroborating information to support the commencement of an investigation, including, for example, the names of individuals suspected of violations, the relevant facts of the violations, how the complainant became aware of the violations, any steps previously taken by the complainant, who may be harmed or affected by the violations, and, to the extent possible, an estimate of the misreporting or losses to the Company as a result of the violations. The hotline above and website are managed by an outside, independent service provider and allow any employee or other interested party of the Company to make a report. Employees are able to submit a report on an anonymously and confidential basis and are not required to divulge their names. The hotline above and website service provider will explain to each caller procedures for following up on the report (including the callers providing additional information at a later date). The Company expressly prohibits retaliation against any director, officer or employee for reports made in good faith. Korkean riskin sijoitusvaroitus: Valuuttakurssimuutokset ja marginaalien väliset sopimukset ovat korkean riskin tasoja, eivätkä ne välttämättä sovi kaikkiin sijoittajiin. On mahdollista, että saatat menettää talletettujen varojen ylittävän tappion. Ennen FXCM: n tarjoamien tuotteiden kaupankäyntiä sinun on harkittava huolellisesti tavoitteesi, taloudellinen tilanne, tarpeet ja kokemustaso. Sinun tulisi olla tietoinen kaikista marginaalivaihtoehdoista. FXCM tarjoaa yleisiä neuvoja, jotka eivät ota huomioon tavoitteita, taloudellista tilannetta tai tarpeita. Tämän sivuston sisältöä ei pidä tulkita henkilökohtaiseksi neuvoksi. FXCM suosittelee, että pyydät neuvoa erilliseltä taloudelliselta neuvonantajalta. Ole hyvä ja lue täysi riskivaroitus napsauttamalla tätä. Forex Capital Markets Limited (FXCM LTD) on FXCM-konserniin kuuluva tytäryhtiö (yhdessä FXCM Group). Kaikki tämän sivuston viittaukset FXCM: hen viittaavat FXCM-ryhmään. Forex Capital Markets Limited on valtuuttanut ja säännellyt Yhdistyneessä kuningaskunnassa taloudellisen käyttäytymisviranomaisen. Rekisteröintinumero 217689. Verotus: Yhdistyneen kuningaskunnan verokohtelu yrityksesi taloudellisesta vedonlyönnistä riippuu yksilöllisistä olosuhteista, ja se voi muuttua tulevaisuudessa tai saattaa vaihdella muissa lainkäyttöalueilla. Copyright kopio 2017 Forex Capital Markets. Kaikki oikeudet pidätetään. Northern amp Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8th Floor, London EC3R 6AD Yritys, joka on perustettu Englannissa Walesissa No.04072877, jonka sääntömääräinen kotipaikka on edellä. Käytämme evästeitä parantaaksemme sivuston suorituskykyä ja toimivuutta, mikä lopulta parantaa selauskokemustasi. Jatkamalla tämän sivuston selaamista olet hyväksynyt evästeiden käytön. Voit muuttaa evästeasetuksia milloin tahansa. Learn More Your browser is out of dateBecome a Better Forex Trader: Delineating Good Work Ethics Delineating good work ethics is vital to the success of a forex trading career. With a tough and unpredictable market, forex traders must apply strong work ethics to stay focused and achieve their goals. Good work ethics enhances diligence and hard work that leads to better executions and quality trading performance. When a trader consistently applies good work ethics, it optimizes forex trading character. Practicing work ethics is an intrinsic undertaking. Forex traders who exercise good work ethics follow an effective set of standards everyday. In each step of forex trading, these principles can set up profitable trades and build a strong mindset. To become a better forex trader, here are behaviours that delineate good work ethics: Guest post by Paula Rodriguez of Titan FX As a forex trader, having a great set of work ethics is highly valuable especially when dealing with monetary risks. Because of this, one of the most important work ethics for forex traders is accountability. Accountability has much to do with personal responsibility and the ability to accept the wins and losses in forex trade. It enables you to take responsibility for every situation while building experience for career growth. Practicing accountability also sets realistic expectations for your trading goals. This will allow you to take on any failure with an educated and positive frame of mind. Quality-oriented Over time, producing quality output gives better results than quickly going through a task list. If you want to boost your work ethics as a forex trader, you will need to pay attention to the quality of your trading process. This will soon lead to profitable trades as well as a more refined forex trading skillset. Being quality-focused also has much to do with being more mindful of the way you are trading. Because of this, a forex trading journal can assist in reviewing every trade and finding room for improvement. Discipline is crucial to a successful career in forex trade. With a demanding work environment, forex trading needs discipline in order to be in control during every action or situation. To keep focused and follow your calculated strategy, here are ways to strengthen your forex discipline: With a demo account, you can practice improving your focus and discipline. Keep track of all your tasks and apply dedicated time for each one. From start to finish, take control of every step for better forex trading skills. Gain knowledge through forex education to understand the market better. Apply self-motivation to stay disciplined. Being optimistic when forex trading is essential to have good mental health and a more positive outlook. Aside from optimism from top performing pairs, optimism in forex trade is valuable when facing trading failure. Doing this allows traders to take any negative experience and turn it into wisdom. To build good work ethics, you must embody optimism through every trading situation. It encourages forex traders to see the opportunities rather than losses. Whether you are a full-time or part-time trader, productivity plays a big role in achieving tasks and forex trading goals. With a fast paced market, forex traders who are highly productive are able to take advantage of the any scenario. Being productive also inspires better work ethics through dedication and perseverance. In a forex trading atmosphere, being productive gives great benefits. Here are best ways to be a productive forex trader: Prepare and plan out all the details of your day of trading. Avoid distractions to boost concentration. Review all the outcome so far of your trading activity and narrow down on the high value tasks. Take care of your physical and mental well being. Make use of breaks to re-energize and take breaks from the computer screen. Simply put, good work ethics is about doing a job consistently well in order to attain profit targets or career goals. It is about executing effective principles and using this as a guide for a more valuable forex trading performance. Applying good work ethics also means profitable and quality executions in every trading environment. It guides better work behaviour and strong goal-oriented outlook needed to succeed in the industry.

Comments